Stvaranje brenda za muškarce / MNLY
High-tech grooming s anti-grey djelovanjem i molekulama za rast kose i brade
#262626
#262626
MNLY man never lose youth. To me MNLY is a choice.
Za gustu kosu i snažnu bradu. Bez sijedih.
Prvi domaći high-tech grooming za kompletnu njegu muškaraca.
MNLY muškarci biraju mladost.
#262626
Zadatak je bio razviti brend i marketinšku komunikaciju za nove proizvode muške kozmetike MNLY. Nakon ambalaže proizvoda radilo se na prezentacijama za B2B kanal, konceptima za oglašavanje i socijalne mreže. Poruke koje smo prenjeli korisnicima: za muškarce koji ne gube mladost, za gustu kosu, bez sijedih, high-tech.
#262626
Postoje dvije kolekcije proizvoda:
1. PROTIV SIJEDIH
Kolekcija protiv sijedih sastoji se od šampona i gela za trenutno prekrivanje sijedih, te od tonika i hidratantne kreme poslije brijanja s ''anti-grey'' molekulama, koje zaustavljaju sijeđenje i postepeno vraćaju prirodni pigment kosi i bradi.
2. RAST KOSE
Kolekcija za rast i jačanje kose, s aktivnim molekulama, sastoji se od djelotvornog tonika i šampona, a za jačanje, njegu i brži rast brade, predstavljamo hidratantnu kremu za lice i bradu.
#ffffff
Izabrali smo fotografije koje predstavljaju muškarce koji vole život, kretanje, detalje i ponajviše sebe.
#262626
Vizualni identitet prati stil proizvoda i komunikacije: elegantno, crno, za muškarce.
#262626
Dizajn katalog proizvoda za B2B.
#262626
Web stranica branda na kojoj su informacije o proizvodima, mogućnost kupnje proizvoda te predstavljanje stanja koje brand MNLY rješava.
#262626
Vizuali za društvene mreže.