Rebranding telekoma
Novi logotip, knjiga standarda, prodajna mjesta, vozila, oglašavanje i web...
U poslovnom svijetu, digitalna transformacija predstavlja ključni izazov za tvrtke u svim sektorima, uključujući i telekomunikacijski sektor. S obzirom na brzi razvoj tehnologije i digitalnih kanala komunikacije, telekomunikacijske tvrtke moraju biti spremne na promjene i prilagodbe kako bi ostale konkurentne.
U takvom okruženju, rebrending telekomunikacijske tvrtke može biti ključan u stvaranju novog identiteta tvrtke i pozicioniranju na tržištu kao tehnološkog lidera.
Prilikom rebrendinga promijenili smo logotip, izradili smo novu knjigu standarda, promijenili smo način oglašavanja, izradili smo integriranu marketinšku kampanju, promijenili smo izgled prodajnih mjesta, izradili novu web stranicu. Cilj je bio razviti novi, drugačiji identitet u glavama korisnika, zaposlenika, konkurenata i šire javnosti.
Kroz rebrending, tvrtka je također uspjela razviti novu strategiju oglašavanja i marketinga koja je uključivala digitalne kanale i modernizirala komunikaciju s klijentima. Rezultat je bio značajan porast svijesti o tvrtki, rast broja pretplatnika i poboljšanje imidža tvrtke kao tehnološkog lidera na tržištu.