Produkcija igre za mobilne telefone
Kampanja za sladoled Gooool, u godini nogometnog svjetskog prvenstva. Bazirana je na mobilnoj aplikaciji i gameing platformi.
Uz nogomet koji je po nekima najbitnija sporedna stvar na svijetu - definitivno ide i sladoled, koji je također, po nekima, druga najbitnija stvar na svijetu.
Zadatak je bio jednostavan. Osmisliti mobilnu aplikaciju na kojoj će se bazirati lansiranje novog sladoleda povodom svjetskog prvenstva u nogometu. Krenuli smo od koncepta, dizajna, crtanja likova, programiranja igre, obrade muzike i ns kraju izrade mobilne aplikacije za iOS i Android platformu.
Osim same igrice na mobitelu naša je i cijela pozadina platforme koja uključuje IDEA game server na kojem se vode svi korisnici, kodovi iz sladoleda, top liste....
Kako je ova aplikacija direktno utjecala na prodaju proizvoda (offline)? Jednostavno. Igrač koji kupi sladoled na štapiću dobije otisnut KOD s kojim može pokrenuti igru za bodove. Samo sa tim KODom se može pokrenuti igra na stadionu, protiv neke reprezentacije i sudjelovati na Frikom svijetskom prvenstvu. Bez KOD-a igrači mogu igrati trening utakmicu na pomoćnom igralištu.
Korisnici skupljaju bodove za pobjedu ili nerješeno, te im se prati gol razlika. Tako skupljeni bodovi su donosili poziciju na tjednim i mjesečnim top listama (tijekom 6 mjeseci eventa), a ukupnog pobjednika su odveli na utakmicu svijetskog prvenstva u Moskvu "uživo".
Dizajn sučelja i likova
U igrici igrate protiv svih reprezentacija koje predstavljaju najpoznatiji nogometaši. Osim igranje samih utakmica na stadionima, moguće je i trenirati na pomoćnom terenu.