Interaktivna podna igra za promociju mobilnog telefona s touch screenom

Danas zvuči normalno, ali nekad se valjalo hvaliti s ekranom osjetljivim na dodir i mogućnostima aplikacija na telefonu.

Zadatak je bio napraviti nešto woow. Rezultat je bila interaktivna nogometna igra koja se projicirala na podu prodajnih mjesta telekom operatera širom Velike Britanije (T-mobile, Virgin).

Naša partnerska tvrtka Paradigm AV uputila nas je na stvaranje aplikacije za interaktivnu promociju novog HTC mobitela.

Promocija se odvijala u brojnim trgovačkim centrima diljem Velike Britanije. Interaktivne podove isporučio je Paradigm AV. Naglasak promocije bio je stvoriti uzbudljivu i privlačnu igru ​​za koju će sudionici sudjelovati. Igrajući igru ​​- Izvođenje jedanaesteraca - sudionici će otkriti sve nove značajke novog HTC-ovog mobitela. Igra je izrađena po mjeri, kao i svi dizajni i pojedinačni izgledi za interaktivnu igru ​​na podu / promociju.

Stupanjem na interaktivni pod sudionici su mogli aktivirati i pregledavati različite značajke novog HTC-a mobitela, nakon pregledavanja novih značajki sudionici su mogli sudjelovati u igri „Izvođenje jedanaesteraca HTC-ovog svjetskog kupa“.

Sve interaktivne promocije vrlo su uspješne jer su stvorene na temelju interaktivnog učenja i umjetnosti vizualizacije. Utjecaj je usmjeren na neurološki put sudionika - čineći svaku interaktivnu promociju nezaboravnom i poruku brenda uspješno komuniciraju. Živopisni, zamišljeni događaji stvaraju iste neuromuskularne odgovore kao da imate stvarno iskustvo.

i7s8b3xHr_A
#5bf21f