Identitet grada Samobora
Zajednički vizuali i identitet grada, turističke zajednice i svih ostalih institucija u gradu
Romantika, fašnik, kremšnite, barok, stara gradska jezgra, obrti, samoborski kraluš, najomiljenije izletište, bermet, muštarda.
Naš zadatak bio je stvoriti identitet grada Samobora i sve institucije grada staviti pod zajedničke vizualne standarde.
Look&feel
Nekoliko detalja koji prezentiraju grad. Doživljaj romantike, prirode, šetnje, slobode. Uz sve to nešto ćete fino pojesti i ponijeti svojim najmilijima. Kako izbrendirati jedan grad, kako ga uniformirati, da pokažemo da su sve institucije, delicije, brežuljci i sami ljudi = SAMOBOR ? Cilj je bio sve kvalitete i institucije grada spojiti zajedno pod jedan brand. Unificirati sve materijale, kako bi jasno definirali da sve to čini Samobor. Izdefinirati smo izgled i dojam svoga grada. S time smo postigli dosljednost i pokazali jasnu viziju izgleda grada i osjećaja koje želimo pobuditi. Pokazali smo kako želimo da Samobor izgleda.
Vizualni identitet grada i knjiga standarda
Za početak kreiran je logotip grada s kojim smo se poigrali na sve moguće načine, jer je naš grad pun događanja, institucija, delicija koje smo željeli staviti pod jedan brand, a da se opet vide razlike.
Vanjsko oglašavanje
Jedna slika tisuću riječi. Samoborski kraluš integriran u logotip.
Boje, boje, boje
Osnovni logotip je crvene boje, a logotipovi za različite institucije poput knjižnice, komunalnog poduzeća, muzeja su u drugim bojama.
Svaka institucija ima svoju boju.